مجله همه چیز

محل درج آگهی و تبلیغات
نوشته شده در تاريخ شنبه 8 مهر 1402 توسط همه چیز


Free photo snowboarder sits high in the mountains on the edge of the slope and looks at camera before ride در این مقاله می خواهیم در مورد سفر به دبی و ورود به دهکده جهانی دبی صحبت کنیم تا خاطره ی سفر به دور دنیا در هشتاد روز را برای شما پدید می آورد. با بازدید از این مکان می توانید با اقوام و ملیتهای مختلف نیز آشنا شوید چرا که در هر جایی آنها را مشغول عکاسی و خرید و صحبت خواهید دید. کافه آقای خرگوش: در این محل میتوانید در حالی که کودکتان مشغول بازی است، یک فنجان قهوه داغ بنوشید و در محیطی آرام استراحت کنید. گلوبال ویلج دبی در ابتدا روبهروی شهرداری قرار داشت و بعد از آن به محل جدیدی در نزدیکی شهرک وافی انتقال پیدا کرد. مرکز خرید به نام وافی دبی همانند دیگر مراکز خرید معروف در این شهر بی نظیر، دارای ویژگی های خاصی می باشد. بعداً به یک سایت جدید در مجاورت مرکز خرید وافی سیتی نقل مکان کرد. «منطقه ماجراجویی پیتر خرگوشه» (Peter Rabbit Adventure Zone) بهعنوان جاذبه جدید سال ۲۰۲۱ آغاز به کار کرد و در سال ۲۰۲۲ نیز فعال خواهد بود. فروشگاه خردهفروشی: فروشگاه، آخرین ایستگاه در منطقه ماجراجویی پیتر خرگوشه است و کودکان میتوانند اسباببازیها و وسایل مرتبط با پیتر خرگوشه را خریداری کنند. مجموعه تجاری کرامه، که به نام بازار کرامه معروف است، یکی از ارزانترین فروشگاههای دبی است. تاکسی های دیگری نیز در دبی وجود دارند که بهتر است قبل از رفتن به دبی با لیست تاکسیهای دبی آشنا شوید. گلوبال ویلیج دبی در چه ماه هایی باز است؟ اتوبوسهای ویژه گلوبال ویلیج در سرتاسر شهر دبی آماده رساندن گردشگران به این دهکده می باشد.

قضاوت در مورد هتل فورچون دیره را با تمام معایب و مزایای آن به خود شما واگذار می کنیم ولی ما این هتل را به شما توصیه نمی کنیم و پیشنهاد می کنیم اگر می توانید بودجه خود را افزایش دهید تا بتوانید هتل های بهتری را انتخاب نمایید. در بخش کارناوال می توانید تفریحات هیجان انگیز را تجربه نمایید. غرفه مراکش: در غرفه مراکش، می توانید انواع مختلف قهوه را با طعم هل امتحان نمایید و طعم های فوق العاده از قهوه را تجربه نمایید. در این منطقه وسیع میتوانید ایفل، شهر ممنوعه پکن، معابد مهم و آثار مهم و جالب دنیا را یک جا ببینید و در میان شهر قدم بزنید، با فرهنگ مردم هر کشور آشنا شوید و از خوراک محلی هر کشوری امتحان کنید و جشنوارهها و بازیهای محلی هر کشور را از نزدیک بشناسید. از دیگر امکانات این پارک محسوب میشوند. باغ آقای مک گرگور: باغ آقای مک گرگور بهشتی برای کودکان عاشق طبیعت محسوب میشود که به باغبانی علاقه دارند. یک استیج هیجان انگیز نیز در محوطه دهکده کلوبال وجود دارد که هر شب با جنگ های شادی برای کودکان و بزرگسالان افراد زیادی از گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب می کند . هر سال سرگرمیها و جاذبههای جدیدی به این دهکده اضافه میشود و این تنوع، گردشگران را به وجد میآورد؛ بهعنوان مثال، در سال ۲۰۲۲ قرار است که یک بالن هلیومی با ۶۱ متر ارتفاع و ۲۰ متر عرض، منظرهای ۳۶۰ درجه از کل دهکده جهانی را به بازدیدکنندگان نشان دهد. علاوه بر این ها در این ساحل رستوران ها، فروشگاه ها و کافه های مختلفی نیز وجود دارد. حقیقتاً بعد از مراجعه به غرفه ایران در دهکده جهانی دبی متعجب خواهید شد که این غرفه تفاوت بسیار زیادی با باقی غرفهها دارد و دکور داخل آن زیبایی و جلوه منحصر به فردی نسبت به تمام غرفههای دیگر دارا میباشد و از مکانهای مهم دیگری که به صورت مینیاتوری در این غرفه ساخته شده است، ساختمانی شبیه به شمس العماره در کاخ گلستان است.

انتهای این مطلب را از دست ندهید، زیرا به شما سایتی را معرفی خواهیم کرد تا از طریق آن بتوانید از مراکز تفریحی بیشتری بازدید کنید. قبل از سفر به این شهر جاذبههای تفریحی آن را بشناسید. در این دهکده جهانی شاهد بیش از ۹۰ نوع فرهنگ مختلف هستید که هر کدام از آنها محصولات خود را در ۲۷ غرفه مجلل و شیک (معروف به پِوِیلیِن)، بیش از ۱۷۵ نوع سواری، بازی و جاذبه های دیگر به نمایش می گذارند. در ماههای فصل بهار و تابستان، از آنجا که هوای شهر دبی بسیار گرم و طاقت فرسا میباشد، این پارک روباز فعالیت ندارد، اما در فصلهای خنکتر سال این دهکده جهانی باز است و همگی میتوانند از آن دیدن کنند. در صورتی که به این شهر توریستی سفر کردید، حتما تفریح در پارکهای آبی دوبی را در برنامه سفر خود قرار دهید. در شهر دبی که مهد توریستی خاورمیانه بوده و سالانه میزبان میلیونها مسافر است، ایجاد جاذبههای گردشگری و تفریحی هیچ محدودیتی ندارد. قیمت طلا در بازار طلا دبی با کاهش قیمت طلا مواجه شد. با این حال بهترین راه برای رسیدن به آن جا به وسیله ی تاکسی است، چونکه بازار سوق طلا منطقه ی بسیار شلوغی است. علاوه بر غرفههای کشورهای مختلف در دهکده جهانی، جاذبهها و تفریحات متنوعی برای سرگرمی بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. غرفه الجزایر ضمن داشتن ظاهری خاص و زیبا یکی از زیباترین غرفههای دهکده جهانی دبی میباشد که دارای ظاهری بسیار زیبا و در آن انواع محصولات کشورهای الجزایر مانند لوسترهای سنتی به فروش میرسد.

اگر قصد داشته باشید که در بلندترین رستوران جهان غذا بخورید، باید به طبقه 122 این برج بروید البته در چنین رستورانهایی حسابی حواستان به بودجهای که به قیمت غذا در دبی اختصاص دادهاید، باشد. البته ما به شما پیشنهاد میکنیم که از مجسمههای کوچک و مینیاتوری فروش رفته در این قسمت بازدید و خرید کنید. البته این پارک بهگونهای طراحی شده است که کودکان بتوانند به راحتی بازی کنند و امنیت کامل را در کنار خانوادهی خود حس کنند. این اتوبوس ها از ساعت ۳:۱۵ عصر تا ۱۱:۱۵ شب فعال هستند و یک مسیر ۳۰ دقیقه ای را طی می کنند. کودکانی که سن آن ها از ده سال کمتر است می توانند در این بخش به اکتشاف بپردازند و در ماموریت های مختلف شرکت داشته باشند تا بتوانند خلاقیت های خود را نشان دهند. از این کالاها میتوان به زیورآلات نقرهای بسیار با کیفیت و زیبای یمنی، لباسهای سنتی عربی مانند دشداشه و همچنین ادویه جات عربی بسیار مرغوب اشاره کرد. قسمت مخصوص فرانسه در سر در خود دکوری به شکل میدان ناپلئون دارند که از دور دوست گویای این است که برای فرانسه میباشد و میتوانید غذاهای خوشمزه فرانسه و همچنین صنایع دستی زیبای این کشور را خریداری کنید. طیف وسیعی از امکانات تفریحی و سرگرمیها، جنگها و جشنها برای کودکان و بزرگسالان در این مجموعه فراهم شده است. پس اگر می خواهید شیرجه زدن یاد بگیرید، این بهترین فرصت برای گذراندن یک دوره است. دهکده جهانی دبی یک پارک در فضای باز است که مکانی برای گذراندن ساعاتی بسیار خوش و تکرار نشدنی در کنار آشنایی با فرهنگ های مختلف مردم جهان شده است و این دهکده یک پارک فضای باز است که ۱۵۷ روز از سال باز است و شما بازدید کنندگان تور دبی امکان دیدن آن را دارید . ساحل الصفوح یکی از سواحلی است که به قصر سیاه معروف است؛ این ساحل در امارات متحده عربی قرار گرفته است و همچنین در کنار نخل جمیرا قرار گرفته است و خیلی ها از وجود این ساحل بی خبر هستند؛ این ساحل به معنای ساحل مخفی است و از چشم گردشگران معمولاً به دور است.

زعفران، پسته و آجیل هم که اجناس مهم صادراتی کشورمان هستند در کنار غذاهای اصیل ایرانی در قسمت دیگر بخش مربوط به ایران در معرض نمایش هستند. اگر در سفر به دبی هوس چشیدن غذاهای بینالمللی را کردید سری به غرفه ایتالیا در دهکده جهانی دبی بزنید و از طعم اصیل پاستا و پیتزاهای ایتالیایی و یا دسر های معروف آن لذت ببرید. غرفه ایران: این غرفه یکی از زیباترین غرفههای دهکده جهانی است و بیشتر به یک کاخ واقعی تاریخی شباهت دارد تا نمایشگاه. این رستوران لبنانی خود را بهترین در دنیا می نامد، زیرا نه تنها می توانید چند ساعتی را با دوستان در رستوران مشغول به خوردن غذا باشید بلکه می توانید به مکانی برای ماساژ درمانی بروید. اما میتونین با ثبت شرکت برای ادامه فعالیت خودتون در این کشور اقدام کنید، برای دریافت اطلاعات بیشتر میتونین با ما ارتباط بگیرین. این بخش شامل تجربیات تعاملی است که با استفاده از ابزارهای نوین، به کاربران این امکان را میدهد تا با دنیای اینترنت اشیا ارتباط برقرار کنند. میتوان حدس زد که بین ۲ تا ۳ ساعت برای بازدید و تفریح در پارک آبی اسپلش ان پارتی کافی است. دهکده جهانی دبی برای اولین بار در سال 1997 بهعنوان یک پروژه محدود و با چند غرفه کوچک، فعالیت خود را آغاز کرد. اما همچنان مکان این دهکده ثابت است و تغییراتی در آن به وجود نمیآید مگر آنکه آن گسترش پیدا کند.

در این نمایشگاهها، شما میتوانید به عنوان یک خبرنگار، پلیس یا حتی یک دانشآموز شرکت کنید و تجربهی جذابی از زندگی در دنیای لگو داشته باشید. در آخر بدانید که اگر راهی این مجموعه جذاب شدید ، اینجا مکانی است که در آن تفریحات زیادی شما را به وجد می آورد و تفریحاتی مانند دیدن مکان های عالی ، بازی های محلی ، نمایش های آتش بازی ، رقص های سنتی ، برنامه های زنده ، غذاهای خوشمزه و صنایع دستی اصلی کشورها و همچنین سواری های بسیار هیجان انگیز در قایق و وسایل نقلیه و … Dubai Outlet Mall: این مرکز خرید، یکی از محبوبترین مقصدهای خرید ارزان در دبی است. هتل میفر دارای 132 باب اتاق است و یک هتل 3 ستاره به شمار میرود. تمامی این تاکسیها به سیستم کیلومتر شمار مجهز هستند و شما را به راحتی به مقصدتان میرسانند. تمام این امکانات تفریحی و سرگرمی یکی دیگر از دلایلی است که توریستهای جهانی به دهکده جهانی دبی آمده و آن را دوست دارند. به گزارش فرارو، این دهکده جهانی جذاب اکنون در بیستوهفتمین سال فعالیت خود، در ۲۷ غرفه از کشورهای مختلف، بیش از سه هزار و ۵۰۰ فروشگاه دارد. این پارک آبی امکان دسترسی مستقیم به ساحل جمیرا را نیز دارد. شهربازی: شهربازی پیشرفته و هیجان انگیز را می توانید در دهکده جهانی ببنید و اگر می خواهید ادرنالین خون تان را بالا ببرید می توانید از وسیله های بازی که در شهربازی دهکده جهانی دبی وجود دارد نهایت استفاده را کنید. در این دهکده جهانی، مجموعهای از رستورانهای مختلف وجود دارند که غذاهای بینالمللی سرو و بازدیدکنندگان را با فرهنگ غذایی ملل مختلف آشنا میکنند. در این دهکده کوچک میتوانید از نزدیک با فرهنگ مردم دبی و دنیا آشنا شده و از نمادهای مصر، معابد معروف تایلند، شهر ممنوعه پکن، برج ایفل و دیگر بناهای معروف دنیا بازدید کنید و با آنها عکس بگیرید.

اتوبوس: با اتوبوس میتوانید بهراحتی خود را به دهکده جهانی برسانید. برای کسانی که به دنبال تجربه ای آرام تر هستند، پارک آبی آکواونچر کابانای خصوصی، یک رودخانه تنبل به طول 700 متر و یک ساحل خصوصی بکر با مناظر خیره کننده از خلیج عربی را ارائه می دهد. والایی دارد که ارتباط با آنها میتواند برای شیعیان مفید و مؤثر باشد. 57 آسانسور و هشت بالابر برای حرکت میان طبقات وجود دارد که نظیر آن وجود ندارد. قیمت بلیت در آخرهفته ها بیشتر است ولی بلیت برای بچه های زیر سه سال و شهروندان سالمند همیشه رایگان است. علاوه بر تمام اینها امکان موجسواری نیز در این مجموعه فراهم شده است. هدف ایجاد دهکده جهانی دبی، از همان ابتدا این بود که فرهنگ کشور های مختلف در آن به نمایش گذاشته شود. برای گشتوگذار درون دهکده نیز میتوانید در برخی مسیرها از قایق و در سایر مواقع پیاده از غرفهها و بخشهای مختلف دیدن کنید. قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس برای بزرگسالان 320 درهم و برای بچه ها 260 درهم است. دبی فریم (قاب عکس دبی) یکی از تازه تأسیسترین جاهای دیدنی دبی است که همه روزه افراد زیادی از آن بازدید میکنند. برخی از فروشگاههای دیسکانت معروف در دبی شامل دبی دیوتی سنتر (Dubai Discount Center) و فروشگاه مریم (Maryam’s Discount Store) میباشند. در دهکده جهانی دبی هنگامی که در آن پیاده روی میکنید غرفههای بسیار و همچنین رستورانهای متعددی را خواهید دید که عرضه کننده انواع مواد غذایی و همچنین غذاهای کشورهای مختلف میباشند و فرصت خوبی است که در دهکده جهانی دبی انواع غذاهای جهانی را مزه کنید. چرا به دهکده جهانی دبی برویم؟ فرودگاه بین المللی دبی تا به امروز ۸۸ میلیون مسافر را به ۲۷۰ مقصد در سراسر دنیا جابه جا کرده است.

Odditorium برای چهارمین بار در دهکده جهانی دبی بازگشته است. علاوه بر اینها در دهکده جهانی دبی طیف وسیعی از تفریحات سرگرمیها و جشنهای مختلفی را میتوان دید، که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار مناسب است و میتواند چندین ساعت را بدون اینکه متوجه شوید به تفریح و گردش بپردازید. دهکده جهانی دبی در هر فصل، حدود 40هزار نمایش برگزار میکند، از نمایشهای کودکانه تا اجراهای خاص بینالمللی، همچون بزرگترین کنسرت مجازی راک. این فستیوال همه ساله در نقاط مختلفی از شهر دبی از جمله روبروی شهرداری این شهر برگزار میگردید. غرفه یمن: این غرفه مملو از مغازههای رنگارنگ شلوغ و غرفههای خیابانی با انواع غذاهای سنتی است. جالب است بدانید که بخش کشور ایران یکی از بخش هایی است که دارای بیشترین بازدید کننده در بین مسافرین است. هزینه رفت و آمد به دهکده جهانی دبی چیزی بین 100 تا 200 درهم است. افتتاح دهکده جهانی دبی در سال 1997 انجام شد. غذا خوردن در کویر القدره یکی دیگر از گزینههای لیست کارهایی که باید در القدره دبی انجام دهید به شمار میآید. حمدان بن محمد آل مکتوم (Hamdan bin Mohammed Al Maktoum) یکی دیگر از چهرههای تاثیر گذار دبی شناخته میشود که به عنوان ولیعهدی دبی، فعالیت مثمرثمری دارد. پیش از این که به شرح تفریحات دبی بپردازیم، لازم به ذکر است که پکیج های تفریحی مختلفی وجود دارد که همه افراد نسبت به بودجه و سلیقه خود می توانند آن ها را انتخاب کنند.


.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : بلاگ یو
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]